reklama

Hudobná výchova v škole - čo je to za predmet ?!

Včera mala Hanka deň otvorených dverí. Sľúbila som, že prídem, ako budem stíhať. Prišla som - na hudobnú!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Dala som Hanke bomboniéru pre vychovávateľa k narodkám a snažila sa ju ukecať - to naozaj mam ísť na hudobnú?! Aj pani učiteľka mala v očiach všeličo, keď ma zbadala čakať pred triedou.
Našťastie prišla aj iná mamička, ktorú dcéra vybombardovala sms, nech určite príde, že všetci rodičia už boli. Viete čo? Neľutujem. 
Potvrdilo sa mi, že majú neskutočnú pani učiteľku. Dynamická hodina - hra na ozvenu, tanec, nástroje, spev. Chvíľu som rozmýšľala, či sa pridám, no nechcela som spraviť Hanke hanbu. Ako dobre! Pri speve šijeme vrecia, som s úžasom zistila, že spev nie je súčasťou nahrávky, ale patrí len deťom z 3.A.
Ďakujem škole, že dáva rodičom možnosť vidieť deti na vyučovaní. Hanke za pozvanie. A deťom aj pani učiteľke za krásne vystúpenie. Nebola som na hodine, ale na KONCERTE.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

P.S. Nebola by som to ja, keby som to po hodine nepovedala aj deťom. Možno to zaniklo v šume žiackych knižiek, ktoré deti prinášali na zápis jednotiek.

Zuzana Ondruš

Zuzana Ondruš

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kandidujem za miestnu poslankyňu za Ostredky Som Bratislavčanka. Žijem týmto mestom. Mám ho rada a záleží mi na ňom. Rada cestujem a spoznávam nových ľudí. Športujem, relaxujem, pracujem v záhrade. Zaujímam sa o technológie a rada ich využívam v každodennom živote. Pre svoje deti chcem zdravé a bezpečné prostredie. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu